У Житомирі створюють конкурсну комісію для формування наглядової ради комунального підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги»

До складу конкурсної комісії мають увійти:
- представники власника закладу охорони здоров’я (три особи);
- представники департаменту охорони здоров’я Житомирської обласної державної адміністрації (три особи);
- представники громадських об’єднань, громадських спілок, благодійних організацій, що провадять діяльність у сферах запобігання корупції, захисту прав пацієнтів, розвитку сфери охорони здоров’я, та/або професійних асоціацій працівників сфери охорони здоров’я, неурядових організацій інших держав, міжнародних неурядових організацій, які діють на території України (три особи).
Оголошення та перелік документів, які подадуть громадські організації, розміщені на сайті міської ради за посиланням: https://zt-rada.gov.ua/?pages=20985
Пропозиції щодо кандидатур до складу конкурсної комісії подаються до управління звернень та діловодства Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, майдан імені С. П. Корольова, 4/2, кабінет № 107 у письмовому вигляді упродовж 20 календарних днів з дня опублікування оголошення. Прийом пропозицій здійснюється з понеділка до п’ятниці з 08:30 до 17:30. Телефон для довідок: (0412) 47 15 93.
Для розгляду кандидатур представників організацій необхідно подати:
- заяву у довільній формі із копією статуту та виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, які підтверджують відповідність організації вимогам постанови Кабінету Міністрів України «Про наглядову раду закладу охорони здоров'я» від 21.11.2023 №1221;
- рішення вищого органу управління щодо делегування представника;
- інформацію в довільній формі про відповідність кандидата таким критеріям:
- наявність досвіду діяльності у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання і протидії корупції;
- наявність досвіду участі у державних та/або міжнародних грантових програмах та/або проєктах міжнародної технічної допомоги;
- наявність досвіду діяльності у складі консультативно-дорадчих органів при центральних або місцевих органах виконавчої влади та/або органах місцевого самоврядування;
- наявність освіти та досвіду роботи у сферах діяльності: забезпечення та захист прав у сфері охорони здоров’я, сприяння розвитку охорони здоров’я, надання медичних послуг, протидія корупції, економіка, банківська справа, фінанси, управління та правознавство;
- заяву про відсутність у діях конфлікту інтересів за формою, що міститься у додатках за посиланням: https://zt-rada.gov.ua/?pages=20985
Джерело: Житомирська міська рада
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.